Nowoczesny biznes nie obejdzie się bez promocji. Obecnie reklama ma wielorakie formy: umieszcza się ją w mediach społecznościowych i ogólnie w internecie, oraz w telewizji. Jednakże w dalszym ciągu nie rezygnuje się ze standardowej promocji przy pomocy ulotek lub kalendarzy. Stosuje się także jeszcze jeden model działań reklamowych, który potencjalni odbiorcy wyjątkowo lubią – promocję poprzez gadżety.
Gadżety reklamowe – konsument zapamięta motto marki
Klienci i nasi przyszli partnerzy lubią wszelkiego typu gadżety, dlatego że (w przeciwieństwie do pozostałych form reklamy) są one namacalną rzeczą, która nieraz jest bardzo funkcjonalna, dzięki czemu zostaje z nimi na dłużej. Ciężko znaleźć osobę, która zrezygnuje z przyjęcia w banku czy w kancelarii torby na zakupy lub długopisu. Są to przecież rzeczy, które zawsze trzeba mieć w zanadrzu. A co najistotniejsze – ten przedmiot jest bezpłatny! Tymczasem używając raz za razem dany gadżet, klient stale obcuje z hasłem reklamowym marki, od której go otrzymał, co powoduje, że z czasem zostawia ona głęboki ślad w jego pamięci.
Na jakiej odzieży reklamowej wykonuje się nadruk?
Sitodruk, czyli jedna z najbardziej rozpowszechnionych metod, które wykorzystuje się przy wytwarzania gadżetów reklamowych, umożliwia nadruk zarówno na powierzchniach plastikowych, powierzchniach drewnianych, jak i tkaninie. Najczęściej zamawianym gadżetem z tkaniny, jest naturalnie odzież promocyjna – przeważnie nanosi się nadruki na koszulki, a także na bluzach, czapkach czy kamizelkach. Dodatkowo można wydrukować logo firmowe na torbie na zakupy, ręczniku oraz parasolu. Jeśli poszukujemy szerokiego asortymentu przedmiotów do nadruku, należy przejrzeć ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. Za jednym razem można wtedy kupić nie tylko t-shirty i inną odzież z nadrukiem, ale także np. smycze, termosy oraz etui na tablet, co skróci czas przygotowania każdej akcji reklamowej.