Podstawowe informacje o filtrach Google

Podstawowe informacje o filtrach Google

Czym są filtry i bany Google?

Filtry i bany Google są karami nakładanymi na webmasterów, którzy łamią zasady opracowane przez Google. Podstawowe rozróżnienie filtrów to filtry ręczne – nakładane przez pracowników firmy oraz filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeżeli podczas pozycjonowania swojej strony nie stosujesz nieuczciwych metod, nie musisz obawiać się filtrów Google.

Filtr Google i co dalej?

Najczęstszymi konsekwencjami filtrów Google jest spadek strony w wynikach wyszukiwania. Strony, które w wyraźny sposób naruszają wytyczne Google mogą zostać nawet całkowicie wyrzucone z ich wyników. Filtry ręczne Google nakładane są z reguły na okres miesiąca, a filtry algorytmiczne do momentu, kiedy strona zostanie zaakceptowana przez roboty Google. Oczywiście także , gdy mowa jest o filtrze ręcznym, warunkiem nieprzedłużenia kary jest dostosowanie strony do wytycznych. Najczęściej spotkać możemy się się z filtrami Google uniemożliwiającymi osiągnięcie wysokich wyników w wyszukiwarce lub bardzo obniżającymi dotychczas uzyskiwane pozycje.

Post Author: