Co oznaczają bany i filtry Google

Co oznaczają bany i filtry Google

Prowadzenie prężnej witryny online obliguje do jej sprawnego pozycjonowania w wyszukiwarkach, żeby była widoczna dla internautów i pojawiała się wysoko w wynikach. Bany i filtry Google mogą zostać założone na stronę, kiedy nasze starania wywołują złamanie zasad profesjonalnej optymalizacji. Dowiedzmy się, co zrobić w takiej sytuacji.

Czy filtry i bany Google są groźne dla portali w sieci?

Ban od Google stanowi najgroźniejszy wymiar kary, który może dotknąć stronę internetową. Jest to całkowite zlikwidowanie jej z wyników wyszukiwarki Google, co tak naprawdę realnie komplikuje funkcjonowanie firmy. Po zablokowaniu witryny wskaźnik naszych klientów gwałtownie zmaleje, gdyż gros użytkowników korzysta z Google. Natomiast założenie filtra obniża pozycję witryny w wynikach wyszukiwarki, co też niekorzystnie wpływa na liczbę odwiedzin witryny. Istnieją filtry ręczne – stosowane osobiście przez załogę Google i algorytmiczne, które generowane są automatycznie przez profesjonalne programy.

Czy można usunąć bany i filtry Google?

Należy podkreślić, że bany i filtry Google nakładane są np. za używanie przesadnej liczby odsyłaczy przekierowujących na naszą witrynę www lub stosowanie nieuczciwych środków reklamowych w celu nadania jej najlepszej pozycji. Żeby wyeliminować ban od Google należy wcześniej prześwietlić jego powód. Pamiętajmy, żeby zlecić to specjalistycznej agencji SEO, która kompleksowo rozprawi się z problemem. Proces może jednak przeciągać się aż pół roku, należy więc być cierpliwym.

Post Author: