Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jesteś ciekawy jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Kliknij tu.

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu gros klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem wybrać solidną firmę SEO? Rekomendujemy posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Jak znaleźć rzetelną agencję SEO? Google opublikowało o tym kurs

Nie można negować, że cała branża usług SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozkwita praktycznie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak przykładowo Baidu, DuckDuckGo lub Rambler, nadal liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje mocna konkurencja, najczęściej jest to skomplikowane bez doradztwa ekspertów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i nakręciło krótki instruktaż, jak rozpoznać solidną firmę SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna agencja SEO?

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie tłumaczy, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony,
  • umiejętność estymacji czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych działań, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raporty,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone frazy.

Pracownica firmy Google zaznacza też, iż solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym pierwsze rezultaty na ogół po kilku miesiącach działań.

Post Author: