optymalizacja stron, pozycjonowanie Kraków, pozycjonowanie Kraków, SEO

Pozycjonowanie wciąż popularne

Pozycjonowanie to szereg czynności, które mają na celu poprawienie widoczności stron w organicznych (a więc w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Drugim atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu lub samego brandu.

Algorytm Google analizuje każdą stronę www na podstawie prawie 200 rozmaitych faktorów. Efekt tej ewaluacji przesądza o tym, na której pozycji strona bądź jej podstrona wyświetli się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za istotne czynniki rankingowe eksperci ds. SEO uważają m.in. jakość treści, prędkość ładowania, jak również linkowanie (on-site oraz off-site).

Wstukując w przeglądarkę Google dowolne słowo, użytkownikowi zostanie przedstawiony wykaz stron, które algorytm uznał za najlepiej odpowiadające na szukane hasło. Jakie adresy wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania na topowych pozycjach? Przeważnie te, których treść jest starannie nasycona trafnymi słowami kluczowymi. a jednocześnie niepowielona z innych witryn. Na pozycje wpływ ma też prawidłowo wykonane kodowanie, prędkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na mobile, lecz i desktopowej), jak również reputacja stron internetowych zamieszczających odnośniki do naszej witryny.

Czy opłaca się zlecić pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony internetowej podmiotowi zewnętrznemu?

Algorytm Google systematycznie jest modyfikowany, w związku z tym zaleca się przekazać pozycjonowanie oraz optymalizację stron oraz sklepów zawodowcom. Słusznym wyborem jest agencja SEO posiadająca kilkuletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale również tworzenia stron oraz marketingu internetowego. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które także zwiększą dochód firmy.

Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania sklepów i stron internetowych w Google?

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do administratorów stron www, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż produktów bądź usług firmy. Prowadząc nawet niszowy biznes niemądrze jest obecnie nie założyć strony firmowej albo ją uruchomić, ale nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanna rywalizacja o dotarcie do nowych klientów. Według statystyk aż 97% osób sprawdza w sieci informacje o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak dużej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony bądź sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa szansę, iż klient zdecyduje się na nasze usługi.

SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Post Author: