Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są pomocne w każdej firmie z branży handlowej. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych imprez, a ponadto, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, stosuje się je na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być właściwie dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują je względnie szybki montaż, aczkolwiek ich mobilność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.

Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje cechuje znaczna trwałość, będąca wynikiem wykorzystania do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży wiele lat – również przy intensywnej eksploatacji.

Post Author: